Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2011

Η αλληγορία των άστρων

















Star wars

Η ηχώ των άστρων στην δημοκρατία των αστεριών
Η δημοκρατία πεθαίνει σε χειροκροτήματα διαπιστώνει περίλυπη η πριγκίπισσα Πάτβε στον πόλεμο των άστρων όταν ο Σηθ παίρνει την εξουσία στην ομώνυμη ταινία.Δύναται να υπάρξει δημοκρατία μέσα σε μια ελέω θεού ηγεμονία Δυτικού και Ανατολικού τύπου; Μόνο κατ΄ επίφαση,στυγνή ολιγαρχία μαζί με την άνοδο της ασημαντότητας.
Όσο τα κέντρα αποφάσεων βρίσκονται σε θρησκευτικές και οικονομικές δικτατορίες των απογόνων του Σηθ πολλά καράβια του νου θα βουλιάζουν σε πελάγη βαθιά του σκοταδισμού.
Τι κάνει νιαου νιάου στα κεραμύδια;;;
Η Ευρωπαϊκή κρίση και κατ επέκταση η παγκόσμια είναι στο βάθος κρίση Ελληνικότητας διότι είναι μια βαθιά κρίση αξιών και επαναξέτασης των Προτύπων και Αρχετύπων Ιδεών.
Ο πόλεμος κερδίζεται πρώτα στον χώρο των Ιδεολογιών.
Ο κομμουνισμός κατέρρευσε εκ των έξω, ο καπιταλισμός καταρρέει εκ των έσω λόγω εντροπίας του συστήματος.
Αναζητείται μία καινοφανή κβαντική κοσμοαντίληψη και αυτό είναι η πρόκληση για τους σύγχρονους τζεντάι
Έλληνες και φιλλέληνες και ανθρώπους νόες και όχι αντίνοες!
Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα για όλους μας!

Ο Πόλεμος των Άστρων είναι μια σειρά ταινιών επιστημονικής φαντασίας γραμμένη από τον Τζορτζ Λούκας. Η πρώτη ομώνυμη ταινία προβλήθηκε στις 25 Μαΐου 1977 και έκτοτε δημιούργησε ένα φαινόμενο ποπ κουλτούρας το οποίο γέννησε 5 ακόμα ταινίες και μια εκτενή λίστα από βιβλία, κόμικς, ηλεκτρονικά παιχνίδια, τηλεοπτικές σειρές, παιχνίδια και φιγούρες και γενικώς έναν ολόκληρο κόσμο γύρω από τη ταμπέλα Star Wars (Ο Πόλεμος των Άστρων).
Το σύμπαν του Πολέμου των Άστρων επίσημα έχει τεράστιο χρονολογικό εύρος και οι πρώτες ιστορίες που περιγράφονται είτε σε νουβέλες είτε σε κόμικς ξεκινάνε από το 5000 ΠΜΓ (Πριν τη Μάχη του Γιάβιν) και φτάνουν μέχρι και το 100ΜΜΓ (Μετά τη Μάχη του Γιάβιν) ενώ γίνονται αναφορές σε χρονολογίες δημιουργίας του σύμπαντος κοντά στο 7.500.000 ΠΜΓ. Οι ταινίες εξελλίσονται σε ένα πολύ μικρό μέρος αυτού, συγκεκριμένα από το 32 ΠΜΓ μέχρι το 4 ΜΜΓ, όπου εξιστορείται πρωτίστως η ζωή του Άνακιν Σκαϊγουώκερ και το πώς από Τζεντάι μετατρέπεται σε Νταρθ Βέιντερ αλλά τελικά βρίσκει την εξιλέωση σώζοντας τον γιο του από τον Ντάρθ Σίντιους.
Ο Πόλεμος των Άστρων είναι μια διαστημική όπερα. Δεν μπορεί να χαρακτηριστεί τόσο εύκολα επιστημονική φαντασία καθώς επικεντρώνεται περισσότερο σε ρομαντικά στοιχεία και δραματικές επικές μάχες. Επίσης υπάρχει αρκετά το μυστικιστικό στοιχείο με την Δύναμη που "μαγικά" δίνει όλες αυτές τις δυνάμεις στους Τζεντάι. Ο Λούκας έχει συνδιάσει τόσο φουτουριστικά στοιχεία επιστημονικής φαντασίας με παλιά τεχνολογία σε συνδυασμό με την πρόταση που εμφανίζεται πάντα πρώτη σε κάθε ταινία "A long time ago, in a galaxy far, far away..." (πολύ παλιά, σε έναν γαλαξία πολύ, πολύ μακρυά) και δεν δημιουργεί τόσο την αίσθηση ενός πιθανού μέλλοντος παρά την αίσθηση μιας παιδικής ιστορίας, ενός παραμυθιού.
Ο Τζωρτζ Λούκας έχει δηλώσει ότι ο Πόλεμος των Άστρων είναι μια ταινία που συνοδεύει τη μουσική, όχι το αντίστροφο. Η μουσική όλων των ταινιών έχει γραφτεί από τον συνθέτη Τζων Γουίλιαμς και πολλά θέματα που έχουν παιχτεί στις ταινίες αποτελούν πλέον μονόλιθους κινηματογραφικών θεμάτων, άμεσα αναγνωρίσιμα και συνδεμένα με συγκεκριμένους χαρακτήρες της ταινίας. Κινούνται ως επί των πλείστων σε μοτίβα όμοια αυτών της όπερας του Ρίχαρντ Βάγκνερ τα οποία συνδέονται μεταξύ τους πολύ συχνά. Μια μετατροπή του κλασσικού θέματος του Επεισοδίου 4 αποτελεί το κεντρικό θέμα σε κάθε ταινία.
Από τα πιο χαρακτηριστικά στοιχεία στο σύμπαν του Πολέμου των Άστρων είναι η Δύναμη. Αυτή δίνει στους Τζεντάι διάφορες δυνάμεις, από τηλεπάθεια και τηλεκίνηση μέχρι ψυχομέτρηση, υπεράνθρωπη φυσική κατάσταση και την δυνατότητα πρόβλεψης του μέλλοντος. Περιγράφεται από τον Γιόντα ως ένα πεδίο που δίνει ζωή και είναι παντού. Ο μεγαλύτερος φόβος ενός Τζεντάι είναι να παρασυρθεί απο την Σκοτεινή Πλευρά της Δύναμης η οποία αναδύεται μέσω των αρνητικών συναισθημάτων, δηλαδή φόβος, μίσος, οργή κτλ. Ανάλογα με το ποια πλευρά της Δύναμης χρησιμοποιεί ο Τζεντάι έχει και τις ανάλογες δυνάμεις. Στις ταινίες δίνεται η εντύπωση ότι η Σκοτεινή Πλευρά είναι ευκολότερη αλλά δεν είναι πιο δυνατή και αυτό είναι θέμα διαμάχης μεταξύ Τζεντάι και Σιθ.
Η σκοτεινή πλευρά των Σηθ και των απογόνων των
στο παιγνίδι της δύναμης

8 σχόλια:

  1. Ποιοι είναι οι Σηθ; Γιατί πηγαίνουν δύο δύο; Πως ανήλθαν στην εξουσία μιας σκοτεινής περιόδου 20 αιώνων;
    Γιατί όλα τα ονόματα των αστεριών είναι Ελληνικά; Γιατί οι Σηθ αναθεματίζουν τις Ελληνικές Ιδέες και τα Ομηρικά ρήματα;;;;;
    Ποιος κύριος αφέντης και θεός είπε ναι τελικά στον πειρασμό της ερήμου με αντάλαγμα την εξουσία και τον θρόνο της νέας και παλαιάς Ρώμης- Τροίας;
    Πως κλέψανε, αντιγράψανε την ομορφιά, την γνώση και χτίσανε τα τείχη και τους θρόνους;

    Ερωτήσεις για τολμηρούς σύγχρονους τζεντάι ..από την παρέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ερωτησεις πολυ ευστοχες και ουσιαστικες,και οι απαντησεις που δινει ο συγκεκριμενος τζενται εχουν σχεση με δισειδαιμονιες της ερημου,που εξαπλωθηκαν μεσω της σκοτεινης πλευρας της δυναμης,καταστρεφοντας την ομορφια και την γνωση,και καθε τι Ελληνικο,και κρατοντας μονο οτι τους βολευει για να παγιωσουν την κυριαρχια τους.Ειναι καιρος οσοι ανηκουν στην Φωτεινη πλευρα να ανασυρουν απο την θηκη τα φωτοσπαθα,ισως ηρθε η ωρα της αντεπιθεσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...ο πόλεμος των ιδεολογιών... Πραγματικά, η νεοελληνική σχιζοφρένεια προκύπτει από το γεγονός ότι έχουμε μπροστά μας έναν ιδεολογικό θησαυρό τον οποίο κανένα κόμμα δεν αξιοποίησε ποτέ αφού όλα τους αγκάλιασαν καπιταλισμό, κομμουνισμό, σοσιαλισμό για μα φθάσουν σήμερα στην εμφάνιση της... ημερομηνίας λήξης.
    Έκτωρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. . -Τελεία και παύλα στα κόμματα που μας οδηγούν σε κωματώδη κατάσταση και σε ένα συνεχή κατακερματισμό.
    Ένα είναι το κόμμα:
    Οι Έλληνες!
    Χωρίς έτερο επιθετικό προσδιορισμό!
    Έκτωρ... τι θα έλεγες για μια εικονική μονομαχία διαδικτυακώς με τον Αχιλλέα,
    αφού διοσημεικά παρουσιάζεστε και οι δυο;
    Τι αντιπροσωπεύει ο κορυθαίολος και τι ο ημίθεος
    στην αλληγορία
    των Ομηρικών Επών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Αχιλλεας δηλωνει παρων στην προσκληση-προκληση της προσφιλους του...παρεας,για μονομαχια με τον...Εκτορα,εναν αντιπαλο σεβαστο στο Ελληνικο στρατοπεδο,για την πολεμικη του ικανοτητα ,αλλα υπολογο σε θεους και ανθρωπους για την υπερασπιση της κλοπης τη ομορφιας και της γνωσης !Οσο για το κομμα των Ελληνων,ειναι το μονο που πρεπει να υπερασπιζομαστε με ολες μας τις δυναμεις,και αν και ειμαστε θνητοι, για αυτο να πολεμησουμε σαν να ειμαστε...ημιθεοι.Για το τοσο ενδιαφερον ερωτημα περι κορυθαιολου και ημιθεου,και τι αντιπροσωπευουν,ο Αχιλλεας ως πολεμιστης και οχι λογιος-φιλοσοφος επιφυλασσεται να απαντησει,αφου πρωτα ζητησει την συμβουλη του σοφου του δασκαλου...του κενταυρου Χειρωνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αναζητώντας τον Έκτορα.....

    Έκτωρ!
    Γενναίος πολεμιστής , κορυθαίολος, λοφοσείστης λαμπερός , ο έχων και κατέχων κτήσεις σε πατρίδα δυνατές. Έντιμος , καλός σύζυγος, εξαιρετικός πατέρας, ευσεβής, δίκαιος., υπερσπιστής της πόλης του. Το καλύτερο παιδί των Τρώων., το πιο δυνατό, διότι δεν έχει τίποτα το μεμπτόν, εκτός από το ότι πολεμά σε λάθος στρατόπεδο και από την λάθος πλευρά.
    Θα κατηγορήσει τον Πάρη για την δειλία του, θα τον αναγκάσει να μονομαχήσει με τον αντίπαλο του τον Μενέλαο αλλά, δεν θα καταλάβει πως έχει παγιδευτεί σε μια πολιτεία και εξουσία που κατηγορείται για κλοπή.
    Οι “‘Εκτορες ” είναι τα καλύτεροι άνθρωποι των χειρότερων θρησκευτικών συστημάτων εξουσίας. Δυστυχώς…. είναι “παιδιά ” τους.
    Που είσαι Έκτωρ..;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δώστε μου λίγο χρόνο να ετοιμάσω τον οπλισμό μου. Έχει χρόνια να χρησιμοποιηθεί.
    Έκτωρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εντάξει
    Έκτωρ προετοιμάσου
    και βάλε όλα τα δυνατά σου όπλα
    στον δύσκολο ρόλο του κορυθαίολου
    που θα υπερασπιστείς,
    πολεμιστή!
    Να βγει καλή η ομηρική μονομαχία
    ....αληθοφανή
    αντάξια του μεγάλου ποιητή.
    Η παρέα θα παίξει τον ρόλο του δίκαιου αντικειμενικού κριτή
    μαζί με το φιλοθεάμον κοινό του σύγχρονου διαδικτύου
    που θα ελεύθερα θα παρατηρεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή